Monday, November 03, 2008

Eurokunt @ La Miroiterie

Je m'attendais au pire ce soir là en débarquant à La Miroit... Bon bien sur, je suis arrivé suffisamment à le bourre pour louper les 3 premiers groupes (dont Rejected qui avaient poussé ma curiosité jusqu'à me trainer là-bas un soir de semaine), mais le set d'Eurokunt fut finalement une très agréable surprise. Je ne sais pas pourquoi, ça me fit penser à la fois à Rapt et Pizza O.D. en plus rapide et carré (En y resongeant, je pense que les 2 groupes en sont finalement assez éloignés, mais il ne faut pas trop chercher à comprendre certaines associations d'idées que je peux parfois avoir...)




Eurokunt - La Miroiterie - 28/10/2008

5 comments:

Anonymous said...

Hello, always i used to check web site posts here early in the dawn,
as i love to find out more and more.

my page; Air Max

Anonymous said...

Good post. I learn something totally new and challenging on
websites I stumbleupon on a daily basis. It's always exciting to read through content from other authors and practice a little something from their web sites.

Also visit my web blog ... source

Anonymous said...

Superb post but I was wondering if you could write a litte more on this subject?
I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Many thanks!

my web page; related site

Anonymous said...

Hey very nice blog!

Feel free to visit my web site ... Nike Air Max :: http://nysacpr.org/airmaxpascher.html
::

Anonymous said...

I every time spent my half an hour to read this weblog's content all the time along with a cup of coffee.

Feel free to visit my web blog :: Air Jordan Pas Cher